سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 45518
کل یادداشتها ها : 232
خبر مایه


قیمت رابیتس

رابیتس یا راویز، ابزاری استفاده ساخته شده از ورق گالوانیزه گرم است. به طور کلی برای ساخت رابیتس ورق گالوانیزه در طول مراحل مشخصی تحت کشش عرضی و پرس قرار می گیرد. که اصلی‌ترین کاربرد آن در ساختمان‌سازی، گچ‌کاری، پوشش‌دهی بتن سیمان، تیر‌آهن و آرماتور، ساخت سقف‌های کاذب، بازسازی سازه، دکوراسیون و… می باشد. با استفاده از رابیتس دیوار‌ه‌های سازه استحکام و دوام بالایی داشته و از ترک‌خوردگی و آوار شدن دیوار جلوگیری می‌کند. این محصول در انواع طول و قطر های گوناگون به منظور استفاده در کاربرد های مختلف تولید و دسته بندی می شود. استفاده از راویز می‌تواند به افزایش ایمنی، دوام و… را برای سازه به همراه داشته باشد. راویزها ابزاری ضروری در ساختمان‌سازی هستند که به افزایش کارایی و ایمنی کمک می‌کنند. قیمت ورق فولادی به ویژه ورق گالوانیزه، تعداد ستون، وزن رابیتس، تعداد چشمه ها، مواد به کار رفته در ساخت، نوسانات بازار، مقاومت و دوام، برند و شرکت سازنده، ضخامت، ابعاد و اندازه، هزینه های مربوط به تولید رابیتس همگی از عوامل موثر بر قیمت رابیتس به شمار می آیند.

قیمت اسپیسر

اسپیسروسیله‌ای است که معمولاً در صنایع بتن‌ریزی و ساختمان‌سازی برای حفظ فاصله میان میلگردها استفاده می‌شود. فاکتورهایی مانند جنس مواد اولیه، طراحی، برند و… در تعیین قیمت اسپیسر نقش بسیار مهمی دارند.همچنین لازم است این نکته را نیز در نظر داشته باشید، برخی اسپیسرها از مواد با کیفیت بالاتری ساخته شده و در نتیجه قیمت بیشتری دارند. اسپیسر ها از نظر جنس در انواع گوناگونی مانند اسپیسرهای پلاستیکی، فلزی و… تولید می شوند، که طبیعتا قیمت اسپیسر فلزی بالاتر از نوع پلاستیکی بوده و همچنان از کاربرد و کیفیت بهتری نیز برخوردار خواهد بود. توصیه می شودهنگام خرید اسپیسر به کیفیت، برند و نوع مواد مورد استفاده توجه بسیاری داشته باشید. در بازار ایران، قیمت اسپیسر تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند نرخ ارز، تقاضا و قرار می گیرد. انتخاب اسپیسر با قیمت مناسب و با کیفیت خوب می‌تواند به موفقیت پروژه‌های ساختمانی کمک کند.

قیمت سیم آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی ، نوعی سیم فولادی است که برای بند کردن میلگردهای آرماتور در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. به بیان دیگر می توان گفت این محصول نوعی مفتول سیاه است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. این سیم در سایز های مختلف 1.5 تا 4 میلی‌متر تولید و در بازار یافت می شود. در میان سایز های مختلف این محصول مفتولی پر کاربردترین آن سیم مفتول 1.5 است. فاکتورهایی مانند جنس مواد اولیه، کیفیت تولید، نرخ ارز و حتی فصل سال تأثیر گذار بر قیمت سیم آرماتوربندی هستند. سیم‌های با دیامترها و جنس‌های مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند، که دارای قیمت‌های متفاوتی نیز هستند. به منظور خرید سیم آرماتوربندی با قیمت مناسب باید به میزان رزین، قطر، فلز و برند سازنده توجه کرد. به طور کلی قبل از خرید سیم آرماتوربندی، باید با بازار و عوامل موثر بر قیمت آشنا شد.

قیمت کمچه

کمچه به عنوان یکی از ابزارهای مهم در بنایی و بازسازی به شمار می آید. این وسیله دارای اندازه کوچکی است که از آن در حفر کردن، یکنواخت کردن ملات و همچنین پاشیدن ملات به سطح کار مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار به طور معمول دارای یک صفحه فلزی و دسته چوبی یا پلاستیکی است. در زمان خرید کمچه می بایست به مواردی از جمله وزن، نوع دسته، طول و اندازه و شکل تیغه توجه کنید. کمچه به طور معمول دارای وزنی بین 1.5 تا 3 کیلوگرم است و در جنس های مختلف آلومینیوم و پلاستیک ساخته می شود. کمچه ها در دو نوع سبک وزن و سنگین وزن تولید می شوند. در صورتی که وزن کمچه سنگین باشد، کار با آن اندکی سخت می شود. در غیر اینصورت به راحتی می توان از آن استفاده کرد. توصیه می شود در زمان خرید کمچه توجه داشته باشید تا وزن متعادل را خریداری کنید. استفاده از این محصول علاوه بر ساختمان سازی در موارد دیگر از جمله باغبانی نیز دیده می شود. به منظور اطلاع از قیمت کمچه و خرید آن با مناسب ترین قیمت با شهر مفتول همراه باشید.

قیمت فرغون

فرغون ، از دیرباز در صنایع و کارگاه‌ها به عنوان یک ابزار موثر و پرکاربرد شناخته شده است. در زمان های گذشته این محصول دارای ظاهر و جنس متفاوتی بودند. به طور کلی از فرغون به منظور جابه جایی مصالح استفاده می شود.فرغون معمولاً از یک بدنه فلزی و چرخ‌ها و دسته‌هایی برای حمل و نقل تشکیل شده است. این وسیله با استفاده از خاصیت اهرمی جابه جا می شود. البته فرغون هایی که دارای چهارچرخ هستند، با استفاده از بنزین حرکت می کنند. همانظور که می دانید از فرغون در صنایع ساختمانی، تولیدی، کشاورزی و… . با پیشرفت‌های تکنولوژیک، فرغون‌های مدرن‌تری با ویژگی‌های بهتر طراحی شده‌اند.دفرغون، با ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع خود، یکی از ابزارهای ضروری در بسیاری از صنایع است. به منظور دریافت قیمت فرغون می توانید با شهرمفتول در ارتباط باشید. شهر مفتول، تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، توری مرغی، حصاری، پرسی، واتراستاپ، پشم شیشه، تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت، افزودنی های بتن، ماله، کمچه، فرغون و… است. به منظور تهیه و خرید انواع صنایع مفتولی، با مناسب ترین قیمت به وب سایت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه نمایید. مشخصات انواع محصولات، قیمت و انواع هر کدام را می توانید مشاهده نمایید و اقدام به خرید کنید. همچنین از طریق تماس با شماره 37556-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید خود را ثبت کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ